چگونه یک طبقه را تمیز کنیم؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
چگونه یک طبقه را تمیز کنیم؟
نوشته شده در جمعه 28 آذر 1399
بازدید : 47
نویسنده : jessica

moppingپاک کردن سنتی مرطوب بهترین روش برای تمیز کردن انواع کفپوش ها است. در حالی که لنت های نوع Swiffer همراه با جاروبرقی برای پاکسازی روزانه گرد و غبار و خاک سبک بسیار مناسب هستند ، اما فقط یک پاک کردن مرطوب هفتگی مرطوب و خوب با یک محلول تمیز کننده مناسب می تواند تمیز کردن عمیق کف را فراهم کند.

تمیز کردن مرطوب تا حد زیادی بهترین روش برای تمیز کردن کف ورق وینیل ، کاشی وینیل و کاشی و سرامیک یا پرسلن است. با این حال ، استفاده از آب روی هر نوع کف چوبی یا کف لمینت ، چوب پنبه ، بامبو یا هر نوع کف دیگر که سازنده مانع تماس با آب شود ، ایده خوبی نیست. چوب ها یا ورقه ورقه هایی که به درستی بسته شده باشند ، ممکن است یک دستمال مرطوب گاه به گاه را تحمل کنند ، اما برای این کفپوش ها توصیه نمی شود که سنگین با آب پاک کنید.

 

چند مرتبه یک طبقه را تمیز کنید

به عنوان یک قاعده کلی ، کف در مناطق پرتردد ، مانند آشپزخانه ، غذاخوری ، حمام ، ورودی و راهرو ، باید جارو شود یا همه را به مدت سه روز وکیوم کرده و یک بار در هفته پاک کند. اگرچه خوب تمیزکاری برای تمیز نگه داشتن کف ضروری است ، اما جارو کشیدن مرتب یا جاروبرقی برای حفظ پایان و دوام کفپوش بسیار مهم است. دلیل این امر این است که باعث پاک شدن خاک و سنگریزه می شود که می تواند در هنگام راه رفتن به کف آسیب برساند. وقتی نوبت به پاک کردن می رسد ، بهترین زمان برای تمیز کردن زمانی است که کف به نظر می رسد که به آن احتیاج دارد.

اکثر مردم تصور می کنند که قبلاً می دانند چگونه کف را پاک کنند ، اما یک اشتباه اساسی که اغلب مرتکب می شود این است که استفاده از سطل دوم برای شستشوی آب را نادیده بگیرند. بسیار معمول است که فقط از یک سطل آب شستشو استفاده کنید و شستشوی موپ را در همان آبی که برای شستن کف استفاده می شود ، انجام دهید. روش بهتر استفاده از دو سطل است - یکی برای محلول آب و مواد شوینده و دیگری با آب شستشوی تمیز. همچنین می توانید از یک سطل برای شستشوی آب استفاده کنید و یک ظرف سینک را با آب تازه پر کنید تا آبکشی شود.

مشاهده بیشتر در gadgetplus.

آنچه شما نیاز دارید

Mop و سطل ها را انتخاب کنید

بهترین بخار شوی را بر اساس نوع کف خود انتخاب کنید. اگر کف با بافت بسیار زیاد مانند کف کف کاشی و سرامیک دارید ، یک نوع ساده ترین رشته یا رشته نوار را می خواهید. اگر کف صافی داشته باشید ، اسفنج شوی به خوبی کار می کند. سطل های پاک کن با جارو برقی داخلی اگر از سیم یا موپ نواری استفاده می کنید به خوبی کار می کنند ، اما اگر از یک اسفنج پاک کن استفاده می کنید هر سطل دارای دسته مناسب خواهد بود. شستشوی برقی Spineasy Neabot برای شما مناسب است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: